Busselskabet har siden sidste nummer af nyhedsbrevet modtaget nedenstående roser til medarbejdere. De pågældende medarbejdere har fået direkte besked.

Jeg vil gerne rose jeres chauffør på linje 16. Hun var glad, sjov og gav tips til, hvordan vi skulle hilse pænt på nye passagerer, passe på hinanden og se os godt for efter cykler, når vi skulle ud efter bussen. Hun var en fornøjelse på en fredag! Hils hende og sig tak!

Jeg havde i dag fornøjelsen af at køre med chaufføren i bus 2A mod Trige. Han var behagelig, bød passagerer velkommen og holdt en mindre tale over højtaleren, hvor han ønskede alle en glad og spændende dag. Lad ham vide, at vi alle fik smil på læben, kiggede op fra telefonen og fik løftet humøret.

En venlig chauffør skal have en rose af mig for at have hjulpet en gammel dame op at stå igen, efter at hun faldt på jorden ved stoppestedet på Viby Torv. Chaufføren gav hende også noget vand. Jeg og de andre passager blev meget glade over at se chaufføren være venlig, hjælpsom og yderst professionel. Desuden var hans kørsel meget behagelig.

Jeg er lige kommet hjem fra en forfærdelig oplevelse, hvor en ung mor flippede helt ud på chaufføren og en gammel dame. Den unge mor skulle absolut ikke skulle have opført sig sådan. Hendes udbrud var uhyggeligt, og jeg havde hjertebanken efter. Jeg kan kun føle med chauffører, som skal opleve sådan nogle mennesker og håbe, at min besked kommer igennem. Chaufføren var fantastisk!

Jeg vil gerne rose en af jeres chauffører, som fortalte en længere og meget humoristisk historie over højttaleren. Skønt med noget overskud i dagligdagens trummerum.

Jeg vil gerne give en af jeres chauffører en kæmpe ros. Han kommer til tiden og er den mest betænkelige person, jeg nogen sinde har kørt med. Giv ham lige et stort skulderklap. Det fortjener han.