Roser
AarBus har siden sidste nummer af nyhedsbrevet modtaget nedenstående roser til medarbejdere. På grund af persondataloven fremgår det ikke, hvilke medarbejdere, der har fået roserne, men de pågældende har fået direkte besked.
Hjerteligt tak til den søde chauffør, der ventede på mig i næsten et minut, da jeg løb efter bussen med tung oppakning og måtte over vejen i et kryds. Den fineste mand, der lavede en hektisk morgen om til noget godt. Ingen har nogensinde ventet så længe på mig før. Meget venligt. Hjerteligt tak. Han skal have ros for sin høflighed.
Sikken en skøn chauffør. Vildt positiv, tilfreds og loyal. Tak for en god oplevelse.
Jeg kører rigtig meget i jeres busser. Jeg har lige taget bus 6A, og jeg vil gerne slå et slag for chaufføren på den tur! Han kørte simpelthen så flot og pænt! Ikke at jeres chauffører normalvis kører dårligt, men jeg har aldrig oplevet sådan en god kørsel. Så fornuftig og meget behagelig bevægelse igennem trafikken! Tænk hvis alle bilister kørte sådan! Så ville vi være lidt mere sikre i trafikken alle sammen. Han er en god chauffør - pas på ham! Godt arbejde.
Jeg vil blot rose jeres chauffør på linje 22 mod Rutebilstationen via Åbyhøj og Gellerup. Han formåede at sno bussen omkring alt for meget byggeri nær Langenæs og forbi et køretøj, der stod midt i vendepladsen ved busstoppestedet i Augustenborggade. Alt dette uden at blive særligt forsinket.
Jeg vil meget gerne give en enorm ros til chaufføren på linje 16 mod Mejlby. Han kørte meget stille og roligt og uden tvivl meget behageligt. Det var uden ét minuts forsinkelse. Udover det var han selvfølgelig en rar og venlig chauffør. Han kan uden tvivl beskrives som en vanvittigt god og kompetent chauffør. Ham vil jeg gerne køre mere med.
Dette er en ros. Jeg vil bare gerne sige, at jeg havde den bedste oplevelse. Buschaufføren var utroligt smilende og imødekommende, han kørte desuden suverænt.
Jeg vil gerne rose dagens chauffør. Han smed 2 unge piger ud af bussen, som generede alle omkring sig inkl mig. De blev advaret om at være stille og sidde stille, men det kunne de ikke finde ud af.
Jeg var passager i bussen til endestationen Aarhus Ø. Desværre var min mobiltelefon gledet ud af lommen, således at den lå på sædet, og jeg glemte den derfor. På vej fra bussen til mit hjem (efter ca. 200 m) kom chaufføren løbende med en fart, som var en sprinter værdig. Han havde spottet, hvor jeg havde siddet, og i hvilken retning jeg gik, og jeg fik min telefon. Jeg har ofte kørt med den pågældende chauffør før: Altid smilende, serviceminded og har en meget fin kørestil. Service, når det er allerbedst.
Jeg vil lige give rigtig stor ros til en af jeres chauffører, som jeg kørte med i dag. Bus 18 fra Bjørnholt klokken 16.19 med retning mod Moesgaard Museum. En beruset passager skabte en smule utryghed hos os andre passagerer, da han virkede meget pågående og lidt højtråbende. Buschaufføren fik hurtigt styr på manden og bad ham sætte sig op til ham på et af sæderne, så vi andre ikke skulle føle os utrygge. Kæmpe skulderklap til chaufføren for at skabe ro, håber i sender den videre til ham.
Denne kvindelige middelalderende chauffør med grå stænk i hestehalen er en absolut fornøjelse at blive fragtet fra A-B af. Hun er så glad, venlig, betænksom, snakkesalig og kører pænt. Vær venlig at sende mine rosende ord videre til hende. Selvom jeg dog en enkelt gang selv har nævnt det for hende.
Jeg har lige kørt med en virkelig rar chauffør Han smilede med det hvideste Colgatesmil, jeg har set længe, selvom han var lidt presset pga. fejl i tjek ind og ud systemet. Han tog det med smil og humor. Det er rart at blive mødt med venlighed og imødekommende latter, når det var “modsat dag” i bussen. Han var indbegrebet af sød, rar og venlig. Skal nogen have månedens blomster bør det være denne chauffør. Jeg håber, I kan finde manden. AarBus er heldig at have en chauffør som ham. Rigtig god dag til ham og jer.
Ros til chaufføren for en rigtig behagelig og glidende kørsel. Det var en fornøjelse at køre med bussen.