Roser

AarBus har siden sidste nummer af nyhedsbrevet modtaget nedenstående roser til medarbejdere. På grund af persondataloven fremgår det ikke, hvilke medarbejdere, der har fået roserne, men de pågældende har fået direkte besked.

  • Jeg tog bus 5A ved 8-tiden. Jeg var meget forvirret og glemte en vigtig genstand i bussen. Den hjælp og service jeg fik især af chaufføren i forhold til at finde min genstand var helt uovertruffen. Dejligt at der findes den slags mennesker.

 

  • Jeg er så taknemmelig for buschaufføren i bus 671 i dag. For en time siden kom jeg ud af bussen fra midtbyen ved Chr. Wintersvej - dog uden min mobil (som var i min frakkelomme). Jeg ventede på den samme bus og efter en halv time kom bussen med chaufføren. Han udspurgte mig om låseskærmsbillede, da han havde fundet telefonen og kunne give den tilbage til mig. Jeg ved ikke, hvor jeg kan belønne ham, men i hvert fald en stor tak til denne altid venlige chauffører. Jeg har taget bussen dagligt over flere år og finder altid chaufførerne meget imødekommende - som i morges kl. 5.55. hvor en 11-er ventede et par ekstra sekunder for, at jeg kunne nå busstoppestedet. Igen tusind tak.

 

  • Stor ros til chaufføren på denne tur! Var med 1A fra Viby Torv til Klostertorvet. Virkelig behagelig kørsel, ingen hårde opbremsninger eller hurtige accelerationer. Chaufføren læste trafikken helt perfekt og var tillige venlig og smilende - en helt igennem god og tryg oplevelse.

 

  • Min mand og jeg tog bus 4A fra Klostertorvet kl. 22.50. Da vi stiger ud i Viby, er vi lidt ærgerlige over, at vi ikke fik givet chaufføren en stor ros, inden vi steg ud, så vi håber, I vil give den til ham. Vi vil meget gerne rose ham for hans indsats ift. en ung mand ved Park Allé. Det var meget beundringsværdigt

 

  • Jeg vil gerne give nogle positive tilbagemeldinger om den chauffør, jeg havde i dag i 5A-bussen. Han ventede på mig på Harald Jensens Plads, da min 2A bus var blevet lidt forsinket. Det betød, at jeg ikke behøvede at vente yderligere 10 minutter på den næste forbindelse. Chaufføren var også venlig og sagde hej, da jeg kom på. Det er anden gang i denne uge, at en 5A-chauffør har ventet på mig ved stoppestedet, og det sætter jeg stor pris på.

 

  • Jeg skulle have været med linje 4A, men kom med 2A ved en fejl lørdag aften ved 21.30 -tiden. Når jeg kiggede på min GPS, kunne jeg ikke forstå, at jeg kom længere og længere væk fra mit oprindelige mål. Da bussen var tom satte jeg mig op foran til den meget venlige og hjælpsomme chauffør, der fik mig forklaret, hvordan jeg kom rigtig godt videre i Aarhus. Jeg var jo lige kommet ind med 4- toget! Chaufføren var rigtig hjælpsom, og vi fik en god snak, da han havde pause langt fra mit bestemmelsessted.

 

  • Jeg vil bare lige rose den chauffør, som kørte ruten i aften. Han holdt i lidt ekstra tid, fordi en ældre mand besvimede, da han gik ud af bussen. Chaufføren ventede med at køre, til han var sikker på, at den ældre mand var i god behold. Det gav ro for både manden og os andre i bussen, som så det ske. Fantastisk medarbejder og menneske! Hvis I på nogen måde kan sende takken videre, vil jeg virkelig værdsætte det.

 

  • Jeg vil gerne rose jeres chauffør for en fantastisk god og kundevenlig kørsel.